June 2015
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Twitter

J's GOAL

読書メーター

  • ATOMさんの読書メーター

最近読んだ本

  • ATOMの最近読んだ本

本棚

Recent Trackbacks

無料ブログはココログ

« るぅ姫も続け?!(笑) | Main | 飽きもせず、 »

January 12, 2007

じゃんじゃじゃーん!

じゃんじゃじゃーん!

今日は結婚(式)記念日なので、親子3人イタリアに来てみましたo(^ヮ^)o

正確には『イタリア村』ですが(笑)。

イタリアの町並みを再現しておりますが、フィレンツェやらヴェネチアやらがごちゃ混ぜになったような感じ(^_^;)。ブラリと一回りしてワインとパスタを購入し、お隣の名古屋港水族館へ移動。

姫は入って正面の大きな水槽にびびっていましたが、小さい魚や亀を見ると大喜び。ガラス越しに「こんちわー」と挨拶して手を振っておりました(笑)。途中からは目標がペンギンに定められ、どこに行っても「ペンギン?ペンギン?」とうるさいの何の(+_+)。

とにかく姫は楽しかったようで、最後に売店に行った時に
チチ「(ぬいぐるみを持って)これなーんだ?」
姫「タコ!」
と言った直後に爆睡してしまいましたι(◎д◎)ノヾ
一瞬で寝てしまうとは、余程くたびれたんでしょうねー。はしゃぎ過ぎて。

« るぅ姫も続け?!(笑) | Main | 飽きもせず、 »

Comments

Hello, I dօ thіnk youг web site mаy be having bгowser compatibility problems. When I llook at your blog inn Safɑri, it looks fіne however, whe opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I just wanred to give you a quicck heads up! Other than that, eхcellent site!

If you are going for most excellent contents like myself, simply pay a visit this web page everyday because it provides feature contents, thanks

Helpful information. Lucky me I found your website unintentionally, and I am shocked why this coincidence didn't came about in advance! I bookmarked it.

Post a comment

(Not displayed with comment.)

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/56077/13454711

Listed below are links to weblogs that reference じゃんじゃじゃーん!:

« るぅ姫も続け?!(笑) | Main | 飽きもせず、 »